האם האתר מאובטח ?
האתר מאובטח ברמה גבוהה ועומד בתקני ssl ובתקני חברות האשראי השונות כמו כן פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים בשרתי החברה.
מאיפה נשלחים המוצרים שמופעים באתר זה ?
כל המוצרים שזמינים באתר זה נמצאים בישראל ונשלחים אליך מירושלים
האם צריך להירשם לאתר כדי לקנות ?
לא צריך להירשם לאתר כדי לבצע קניות.
האם אתם עושים משלוחים ?
כן בוודאי יש משלוחים לכל הארץ
האם המחירים באתר כוללים משלוח ?
לא המחירים אינם כוללים משלוח.
מה היא עלות המשלוחים ?
באפשרותכם לבחור בין 3 דרכי משלוח
דואר רשום בעלות 17 שקל – החבילה מגיע לסניף דואר סניף חלוקה הקרוב לביתך
UPS משלוח 24 שקל - החבילה מגיע לנקודת איסוף הקרובה לביתך
משלוח עם שליח בעלות 49 שקל - עד לבית / עבודה / עסק
האם ניתן לבצע קניה ולשלם בתשלומים ?
קנייה בתשלומים לא מתאפשרת באתר .
איך ניתן לשלם באתר ?
ישנם 3 אפשרויות לשלם באתר :
דרך PAYPAL / דרך סליקה באתר בכרטיס אשראי /
דרך עסקה טלפונית בכרטיס אשראי.
האם התשלום בכרטיס אשראי מאובטח ?
כן בוודאי אם בחרתם באפשרות תשלום בכרטיס אשראי סליקה באתר, אתם תעברו לדף סליקה מאובטח ומוצפן של חברת טרנזילה (חברת סליקה באינטרנט המובילה בישראל)
על מנת לבצע את העסקה.
איך אני מבצע הזמנה באתר ?
הזמנה באתר מתבצעת ב 3 שלבים פשוטים
1. אתה בוחר את המוצרים שאתה רוצה לקנות ומכניס לסל קניות
2. בסל קניות ממלא שם, כתובת, מספר טלפון ודוא"ל מדויקים -
ולוחץ על כפתור "שמור והמשך"
3. ובסוף בוחר את שיטת התשלום
תשלום באמצעות אשראי (סליקה דרך האתר)
תשלום באמצעות PAYPAL
תשלום לא מקוון (עסקה טלפונית בכרטיס אשראי)
וזה הכל ההזמנה התקבלה, תתחדש/י על המוצרים
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?
כן בוודאי ניתן לבצע הזמנה טלפונית תוכלו ליצור קשר
052-2871660 / 02-6715880
האם חובה לרשום מספר טלפון נייד בעת ביצוע הזמנה ?
מאוד מומלץ לרשום מספר טלפון נייד, מפני שדואר ישראל עובד עם שירות חדש שזה שליחת SMS כאשר החבילה מגיע לסניף הדואר. ובדרך זו תוכל/י לקצר את זמן ההמתנה לחבילה ולקבל הודעת SMS לנייד כאשר החבילה הגיע לסניף הדואר על מנת לאסוף אותה.
האם ניתן לקבל חשבונית על רכישת מוצרים ?
כן בוודאי על כל רכישה תונפק חשבונית מס ותשלח ללקוח
איך אני מקבל את המוצר ?
יש 4 אפשרויות
1.איסוף עצמי מירושלים – בתאום מראש
2.משלוח בדואר רשום עם מספר מעקב
3.משלוח דרך חברת UPS עם מספר מעקב לנקודת איסוף הקרובה לביתך
4.משלוח עם שליח עד לבית / עבודה, כולל מספר מעקב דרך חברת UPS או דואר שליחים לפי אזורי חלוקה של חברות המשלוח.
כמה זמן אספקה של המוצר ?
בדואר רשום - זמן הגעה משוער בין 7 – 5 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)
משלוח UPS - זמן הגעה משוער בין 3 - 2 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)
משלוח עם שליח - זמן הגעה משוער בין 2 – 1 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)
האם אני מקבל הודעה שהמוצר נשלח ?
בוודאי כאשר המוצר נשלח תקבל מצוות פיש לייק הודעת SMS עם מספר מעקב של החבילה.
איך אני יכול לבדוק את מספר המעקב ?
האם אתם בודקים את המוצרים לפני שאתם שולחים ?
כן בוודאי אנחנו בודקים כל מוצר לפני שנשלח שהוא עובד ותקין ולכל הזמנה מצורפות הוראות מפורטות בשפה העברית להתקנה קלה ותפעול המוצר.
האם ניתן להגיע אליכם על מנת לרכוש מוצרים ?
ניתן להגיע אבל רק בתיאום מראש 052-2871660 02-6715880 מפני שיש מוצרים כמו בתחום תאורת לד לרוב אלו מוצרים שאנחנו מכינים לפי מידה הזמנה אישית ודרישות הלקוח, לכן זה לא מוצר מדף שיש אותו מוכן במקום, וזמן הכנה תוך יום יומיים מעת ביצוע ההזמנה.
ביצעתי הזמנה ואני רוצה לבטל אותה מה עושים ?
לבטל הזמנת מוצר ניתן לבצע תוך זמן קצר ממש לאחר ההזמנה, במידה ומדובר במוצר מדף מוצר מוגמר ביטול ההזמנה יתאפשר רק אם המוצר לא נשלח.
במידה ומדובר במוצר מתחום תאורת לד לאקווריום / בית וכו' אלו מוצרים שאנחנו מכינים לכל אחד לפי הזמנה אישית מידה ודרישות לקוח ולכן מצריך זמן ועבודה, הזמנות כאלו ביטול ההזמנה יתאפשר רק אם המוצר לא נשלח והלקוח יחוייב בדמי ביטול עסקה של 10% ממחיר המוצר.
חובת הלקוח ליצור קשר בדחיפות איתנו על מנת שנוכל לבטל את ההזמנה
חשוב לציין כי עלות משלוח מוצר חזרה אלינו היא על חשבון הלקוח
הזמנתי מוצר וטעיתי בפרטים שבחרתי ורשמתי מה עושים ?
כל בקשה לעדכון פרטי הזמנה כגון כתובת , צבע , מידה וכו' יש לפנות אלינו בהקדם בצירוף מספר הזמנה והפרטים אותם מבקשים לעדכן.
חשוב לדעת! עדכון פרטי הזמנה יתאפשר רק בסמוך לביצוע ההזמנה ולפני שמהשלוח נשלח